Postup při vrácení či reklamaci zboží
Postup v případě vrácení zboží či reklamace
Postup v případě reklamace zboží zakoupeného v e-shopu firmy PREFER Services s.r.o. na internetových stránkách campershop.cz
- Vyplňte Reklamační formulář
- Vyplněný Reklamační formulář přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude uveden co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.
- Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:
PREFER Services s.r.o.
Hniličkova 308
562 01 Ústí nad Orlicí
Reklamaci je taktéž možné uplatnit osobně na naší prodejně.
Postup v případě vrácení zboží zakoupeného v e-shopu firmy PREFER Services s.r.o. na internetových stránkách campershop.cz
- Spotřebitel má nárok na vrácení zboží do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží vracejte v původním obalu a stavu tak, abychom vám mohli vrátit plnou cenu zboží. Pokud bude obal nebo samotný produkt znehodnocený, máme nárok vrátit pouze část nákupní ceny.
- K balení přiložte průvodní dopis, který je ke stažení na našich stránkách. Při vyplňování dbejte prosím, aby bylovyplněno číslo účtu, kam můžeme částku vrátit, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení, stejně tak omezíte další dodatečné administrativní úkony.
- Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na naši adresu:
PREFER Services s.r.o.
Hniličkova 308
562 01 Ústí nad Orlicí
- Při balení prosím nelepte neprůhlednou pásku nebo adresní štítek na originální krabici. Obal se tímto způsobem znehodnotí.
- Zároveň si dovolujeme upozornit, že vracené zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přijato a zásilka bude vrácena zpět odesílateli.