Postup při vrácení či reklamaci zboží

Postup v případě vrácení zboží či reklamace

 

Postup v případě reklamace zboží zakoupeného v e-shopu firmy PREFER Services s.r.o. na internetových stránkách campershop.cz

  1. Vyplňte Reklamační formulář 
  2. Vyplněný Reklamační formulář přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude uveden co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.
  3. Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:

PREFER Services s.r.o.

Hniličkova 308

562 01 Ústí nad Orlicí

 

Reklamaci je taktéž možné uplatnit osobně na naší prodejně. 

 

Postup v případě vrácení zboží zakoupeného v e-shopu firmy PREFER Services s.r.o. na internetových stránkách campershop.cz

  1. Spotřebitel má nárok na vrácení zboží do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží vracejte v původním obalu a stavu tak, abychom vám mohli vrátit plnou cenu zboží. Pokud bude obal nebo samotný produkt znehodnocený, máme nárok vrátit pouze část nákupní ceny. 
  2. K balení přiložte průvodní dopis, který je ke stažení na našich stránkách. Při vyplňování dbejte prosím, aby bylovyplněno číslo účtu, kam můžeme částku vrátit, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení, stejně tak omezíte další dodatečné administrativní úkony. 
  3. Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na naši adresu:

 

PREFER Services s.r.o.

Hniličkova 308

562 01 Ústí nad Orlicí

 

  1. Při balení prosím nelepte neprůhlednou pásku nebo adresní štítek na originální krabici. Obal se tímto způsobem znehodnotí. 
  2. Zároveň si dovolujeme upozornit, že vracené zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přijato a zásilka bude vrácena zpět odesílateli.